POLITYKA DOSTAW

JAKI JEST CZAS DOSTAWY?

Dostawa składa się z dwóch etapów:

1. Realizacja zamówienia
Każde zamówienie jest weryfikowane, zatwierdzane i przygotowywane do wysyłki w ciągu 1–2 dni roboczych.
O postępie będziesz informowany/a e-mailem na każdym etapie.

2. Czas wysyłki
Polska: 5–7 dni roboczych

Wysyłka realizowana jest przez partnerów logistycznych, takich jak:

  • InPost (paczkomaty i kurier)

  • DPD

  • DHL

  • GLS

  • Poczta Polska

Podane terminy mają charakter orientacyjny. Mogą wystąpić niewielkie opóźnienia wynikające z transportu lub zwiększonej liczby zamówień (np. okres świąteczny, Black Friday, Nowy Rok).


JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

  • Dostawa jest bezpłatna, niezależnie od wartości zamówienia i miejsca dostawy.

  • W cenie uwzględnione jest również ubezpieczenie przesyłki na wypadek zagubienia, uszkodzenia lub kradzieży w transporcie.

  • Ze względów logistycznych zamówienie może zostać podzielone na kilka paczek. W takim przypadku otrzymasz powiadomienie e-mailowe.


ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA

  • Regularnie informujemy Cię e-mailowo o statusie realizacji i dostawy zamówienia.

  • Numer śledzenia (Track & Trace) może być udostępniony na życzenie – wystarczy kontakt z obsługą klienta.


WAŻNE INFORMACJE

  • Jeśli przesyłka nie dotrze w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

  • W przypadku automatycznego zwrotu przesyłki do nadawcy mogą zostać naliczone dodatkowe koszty ponownej wysyłki.

  • Aktualnie nie oferujemy wysyłki ekspresowej.